środa, 30 kwietnia 2014

Kaliber 44 "Księga Tajemnicza. Prolog" (1996)

Kaliber 44

Tytuł albumu:

Księga Tajemnicza. Prolog

Rok wydania:

1996

 
Członkowie: Abradab, Joka, DJ Feel-X, Magik

Spis utworów


1. "Wejście" Posłuchaj
2. "Nasze mózgi wypełnione są marią" Posłuchaj
3. "Usłysz mój głos" Posłuchaj
4. "Brat nie ma już miłości dla mnie" Posłuchaj
5. "Psychoza" Posłuchaj
6. "To czyni mnie innym od was wszystkich" Posłuchaj
7. "Więcej szmalu 2" Posłuchaj
8. "Do boju zakon marii" Posłuchaj
9. "Bierz mój miecz i masz" Posłuchaj
10. "Plus i minus" Posłuchaj
11. "Moja obawa (bądź a klęknę)" Posłuchaj
12. "Psychodela" Posłuchaj
13. "Bez wyjścia" Posłuchaj

Spostrzeżenia od kinder

Płyta uważana za pierwszą z 1996 roku. Na krążku znajdują się kultowe utwory takie jak "Plus i minus" czy "Moja obawa (bądź a klęknę)". Moja obawa (bądź a klęknę) została wykorzystana w filmie "Że życie ma sens" i znalazła się na liście 120 najlepszych utworów hip-hopowych serwisu T-Mobile Music. Styl mocno kalibrowy, umysł, mózg, psycha, psychoza, psychodela ... Konstrukcja i reformacja systemu. Płyta magiczna.

Zajrzyj jeszcze tutaj:

0 komentarze:

Prześlij komentarz