piątek, 25 kwietnia 2014

Liroy "Bestseller" (2001)

Liroy

Tytuł albumu:

Bestseller

Rok wydania:

2001

 

Spis utworów

1. "Kiedy ja mówię"Posłuchaj
2. "Tak naprawdę"Posłuchaj
3. "Hello (czy Ty czujesz to?)"Posłuchaj
4. "Kto to taki?"Posłuchaj
5. "...a jebać mi się chce!!!"Posłuchaj
6. "Nie do zdarcia (Jestem)!"Posłuchaj
7. "Prosto z Polski"Posłuchaj
8. "World Iz A Ghetto"Posłuchaj
9. "Jak tu się nie wkurwić?"Posłuchaj
10. "I wiem że będzie zajebiście" (gościnnie: Lipa)Posłuchaj
11. "To już jest koniec"Posłuchaj

Spostrzeżenia od wiadomo kogo

Nasycona erotyzmem płyta znanego jeśli nie najbardziej znanego rapera w Polsce, spełniające się w łóżku, zalecane dla małżeństw. W szczególności młodych małżeństw. Frywolne kawałki i jego obsesyjny singiel pod namiętnym tytułem: "...a jebać mi się chce!!!" ma nadać pikanterii całej lirycznie-artystycznej płycie. W kawałku "Hello (czy Ty czujesz to?), duży wpływ na Liroya czyli Piotra Krzysztofa Marca miał Lionel Richie. Od, którego wzięto podkład do tekstu w, którym znajdziemy wiele uczucia i troski. "Kiedy mnie otacza Twoje nagie ciało, kiedy moje ciało Twoje ciało pieści, jak to w kilku zdaniach tak na prawdę streścić, nie mogę żyć bez Ciebie, nie mogę spać bez Ciebie, me uczucia w tym momencie to ciekawe zagadnienie... czy Ty czujesz w tym momencie tak ja czuje to? Odpowiedz tylko na pytanie jedno. Hello is it me you`re looking for i can see it in you eyes i can see it in you smile...". Ten tekst domagał się wprost wspomnienia. Płyta daje kopa do myślenia, nie jest standardem i spełnia oczekiwania najwybredniejszych melomanów oraz słuchaczy Rapu. 10 utwór z płyty napawać ma optymizmem i sprawiać, że późniejszy 11 będzie początkiem końca

Zajrzyj jeszcze tutaj:

0 komentarze:

Prześlij komentarz